Adres: 20468 Lublin, ul. Róży Wiatrów
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 817 442 808 , fax. 817 449 785
Data zamieszczenia: 2017-10-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 40 im.Leona Kruczkowskiego ul. Róży Wiatrów 9 20468 Lublin , woj. lubelskie tel. 817 442 808 , fax. 817 449 785 REGON: 76740500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 40 im. L. Kruczkowskiego w Lublinie w ramach projektu „Programujemy swoją przyszłość”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 40 im. L. Kruczkowskiego w Lublinie w ramach projektu „Programujemy swoją przyszłość” współfinansowanego z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.2. „Kształcenie Ogólne” zwanego dalej projektem. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 Części/Zadania 3. Wyposażenie stanowiące przedmiot wszystkich w/w części zamówienia musi być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 4. Wykonawca oświadcza, że Produkty stanowią jego wyłączną własność i są wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot zamówienia wraz z jego transportem, serwisem gwarancyjnym oraz ewentualnym montażem, instalacją i konfiguracją. W rezultacie Zamawiający ma dostać gotowy produkt gotowy do użytku przez grupę docelową projektu. 6. Wymagany minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. 7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do SIWZ: - Formularz Ofertowy; - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiący odpowiedni Załącznik Nr 2, 3, 4 lub 5 do SIWZ - Wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie