Adres: 20-090 Lublin, K. Jaczewskiego 7
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2023-09-28
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli K. Jaczewskiego 7 20-090 Lublin , woj. lubelskie REGON: 431219360
Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz uruchomienie kamer
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, uruchomienie kamer wraz z przeprowadzeniem szkolenia administratorów systemu.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 57 pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, które na mocy art. 112 ust. 2 pzp dotyczą:d) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający wymaga:• wykazu minimum 1 dostawy wykonanej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę dostawy potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: 100 000,00 zł bruttolub• wykazu minimum 2 dostaw wykonanych, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę dostaw potwierdzonych odrębnymi umowami, na kwotę każdej dostawy nie mniejszej niż: 50 000,00 zł bruttowraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy dane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr 8 do SWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-09