Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
Data zamieszczenia: 2019-02-15
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20-954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU KARDIOCHIRURGII
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli i wyposażenie do pomieszczeń Oddziału Kardiochirurgii: Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w 2 zadaniach. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę m.in. stołów, szaf, biurek, wieszaków, regałów, nadstawek, wersalek, krzeseł, foteli.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu OŚWIADCZENIE SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 3 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, uwzględniający co najmniej: a) nazwę przedmiotu zamówienia, b) wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu rozumianego jako dany wiersz tabeli z załącznika opisującego przedmiot zamówiania , c) cenę jednostkową netto zamówienia wg punktu b); d) jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, e) stawkę podatku VAT f) łączną wartość netto i brutto zamówienia w zadaniu 4) charakterystykę warunków gwarancji – wg schematu przedstawionego w Załączniku nr 4 do SIWZ 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie