Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Przetarg nieograniczony
33100000-1
Tak
Nie
Nie
2019-06-03
0
Tak
dr K. Jaczewskiego
Lublin
20-954
Lubelskie

DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO – 5 zadań

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55

Data zamieszczenia: 2019-06-03

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20-954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO – 5 zadań

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Oprogramowanie i rejestrator do wielogodzinnego monitorowania i analizy wartości ciśnienia tętniczego krwi Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Monitor stacjonarno- przenośny pacjenta Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 Kardiomonitor transportowy Załącznik Nr 3 Zadanie nr 4 Łóżko do wczesnej rehabilitacji Załącznik Nr 4 Zadanie nr 5 Kardiomonitor kompaktowy, przenośny z uchwytami i możliwością montażu na szynie Modura Załącznik Nr 5

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełnienia powyższego warunku

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 6 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, uwzględniający co najmniej: a) nazwę przedmiotu zamówienia, a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b) wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu, c) cenę jednostkową netto zamówienia wg elementów lub całego kompletu; d) jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, e) stawkę podatku VAT f) łączną wartość netto i brutto zamówienia w zadaniu 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (granicznych i oceny jakościowej) stosownie do treści załącznika nr 1-5 do SIWZ- wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną jako „Opis dokonany przez Wykonawcę” gdzie należy wpisać cechę parametru *) 5) charakterystykę warunków gwarancji – wg schematu przedstawionego w Załączniku nr 7 do SIWZ 6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie