Adres: 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 27
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-02-26
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY CENTRUM PROFILAKTYCZNO-LECZNICZE W LUBLINIE ul. Nałęczowska 27 20-701 Lublin , woj. lubelskie REGON: 431190120
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.womp.lublin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 – Dostawa i montaż mebli - 43 poz.Część 2 – Przeniesienie regałów jezdnych wraz z dostawą i montażem dodatkowych regałów w związku z zagospodarowaniem pozostałej wolnej powierzchni pomieszczenia - 2 pozycje
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy część 11) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem minimum dwóch dostaw mebli biurowych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcyWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy (każda realizowana w ramach oddzielnej umowy/kontraktu) mebli biurowych o wartości 200 000 zł każda - (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SWZ).Na mocy art. 111 pzp zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 108 ust. 1 pzp;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-05