Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Dostawy
Przetarg nieograniczony
331411214
Tak
Nie
Nie
12 miesięcy
2016-07-27
30
Tak
Biernackiego 9
Lublin
20-089
Lubelskie

DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, SIATEK GINEKOLOGICZNYCH I CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW I ŁADUNKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 19 ZADAŃ

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34

Data zamieszczenia: 2016-07-27

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9 9 20-089 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34 REGON: 43099240200000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, SIATEK GINEKOLOGICZNYCH I CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW I ŁADUNKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 19 ZADAŃ

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, siatek ginekologicznych i chirurgicznych oraz staplerów i ładunków jednorazowego użytku . Zakres zamówienia obejmuje 19, nw. Zadań: Zadanie 1 - Dostawa nici syntetycznych, wchłanialnych, plecionka powlekana (kwas poliglikolowy), Zadanie 2 - Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych, Zadanie 3 - Dostawa szwów specjalistycznych, Zadanie 4 - Dostawa nici niewchłanialnych, Zadanie 5 - Dostawa szwów syntetycznych wchłanialnych poliglaktyna , polidioksanon, Zadanie 6 - Dostawa szwów syntetycznych wchłanialnych polidioksanon, Zadanie 7 - Dostawa szwów syntetycznych do laparoskopii, Zadanie 8 - Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, szybkowchłanialnych, niepowlekanych, Zadanie 9 - Dostawa szwów syntetycznych, plecionych, niewchłanialnych, poliestrowych, powlekanych silikonem, Zadanie 10-Dostawa wosku kostnego, Zadanie 11-Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych z dodatkiem substancji uplastyczniającej, Zadanie 12-Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, niepowlekanych z polimeru hydroksymaślanu, Zadanie 13-Dostawa wchłanianego systemu zamykania ran z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu, Zadanie 14-Dostawa taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego. Zadanie 15-Dostawa siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego, Zadanie 16 -Dostawa siatki do naprawy przepuklin, Zadanie 17 -Dostawa asortymentu do naprawy przepuklin brzusznych, Zadanie 18 -Dostawa siatki do naprawy przepuklin brzusznych, Zadanie 19 -Dostawa staplerów i ładunków jednorazowego użytku. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres oraz dokładne parametry, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, Zadania 1-19, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33.14.11.21-4: Szwy chirurgiczne; 33.14.11.20-7: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33 14 11 27-6: Hemostatyki wchłaniane. 33.14.10.00-0: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 3.3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 3.4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.5. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Zadań 1-19: 3.5.1. Oferowane wyroby medyczne muszą być dobrej jakości, dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z zgodnie z przepisami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015, poz. 876) oraz oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 ze zm.). 3.5.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w sterylne opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego, bowiem oferowany termin ważności stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 3.5.3. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.5.4. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin ważności

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl

IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)