Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
Data zamieszczenia: 2020-04-03
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20-954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW STERYLIZACYJNYCH i TESTÓW oraz INNYCH PRODUKTÓW DO ZABEZPIECZENIA PRACY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI – 6 zadań
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW STERYLIZACYJNYCH i TESTÓW oraz INNYCH PRODUKTÓW DO ZABEZPIECZENIA PRACY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI – 6 zadań
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć (przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej) w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone i będzie stosowane przy zmówieniach) nazwę własną (handlową) i/lub model i/lub numer katalogowy, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości), c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b), d. wartość netto pozycji asortymentowej, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji asortymentowej, g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 3)wypełnione tabele parametrów obligatoryjnych podanych w załącznikach do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „opis”) wymóg nie dotyczy zadania nr 3 i 5, dla którego warunki obligatoryjne opisano w tabeli określającej zapotrzebowanie ilościowe 4) FAKULTATYWNIE; próbki asortymentu (dla zadania nr 1 i 2) dla potrzeb szczegółowej oceny asortymentu pod względem kryterium jakości – w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. UWAGA: próbki należy złożyć tradycyjną drogą na Kancelarię Szpitala 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: