Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego 8
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
Data zamieszczenia: 2016-07-27
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 8 20-954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 00028875100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW STERYLIZACYJNYCH i TESTÓW oraz INNYCH PRODUKTÓW DO ZABEZPIECZENIA PRACY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI - 15 zadań
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostaw materiałów sterylizacyjnych i testów oraz innych produktów do zabepieczenia pracy Centralnej Sterylizatornii. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 zadań: Zadanie nr 1 Papier sterylizacyjny i włóknina do sterylizacji Zadanie nr 2 Rękawy i torebki Zadanie nr 3 Testy chemiczne i taśmy Zadanie nr 4 Testychemiczne do kontroli pracy sterylizatora na tlenek etylenu, etykiety z testem chemicznym, sprawdziany zgrzewania oraz inne akcesoria Zadanie nr 5 Testy chemiczne do kontroli pracy sterylizatora parowego Zadanie nr 6 Wskaźniki biologiczne Zadanie nr 7 Materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego Zadanie nr 8 Naboje do tlenku etylenu Zadanie nr 9 Materiał eksploatacyjny do komputerowego systemu zarządzania narzędziami chirurgicznymi Zadanie nr 10 Preparaty czyszczące i pielęgnujące do narzędzi i kontenerów Zadanie nr 11 Testy do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych Zadanie nr 12 Szczotki do czyszczenia endoskopów elastycznych Zadanie nr 13 Akcesoria do centralnej sterylizacji Zadanie nr 14 Wkład zawierający środek dezynfekcyjny Zadanie nr 15 Sól pastylkowa
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl
IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)