Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
Data zamieszczenia: 2016-07-13
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9 9 20-089 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34 REGON: 43099240200000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Wykonawca gwarantuje, że używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje naruszenia i utraty praw gwarancji urządzenia, do którego są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie materiałów eksploatacyjnych. 3.3.2. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzeń, które uległy uszkodzeniu, w tym kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. Za uszkodzenie urządzenia - Zamawiający uznaje również wylanie się tuszu, zabrudzenie wnętrza urządzenia czy też inne uszkodzenia wynikające z wadliwego działania materiału eksploatacyjnego lub niezgodności materiału eksploatacyjnego ze wskazaną drukarką. 3.3.3. Zamawiający wymaga zaoferowania tuszy i tonerów o pojemności nie mniejszej niż wskazane w tabeli w Załączniku nr 1 do SIWZ dla danego typu i producenta drukarki. 3.3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.5. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostarczania artykułów będących przedmiotem zamówienia w opakowaniach zbiorczych, nie uszkodzonych, z etykietą zawierającą nazwę handlową artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta. 3.3.6. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 3.4. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.5. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości zapotrzebowane w SIWZ przez Zamawiającego, jeżeli potrzeby wynikające z bieżącej działalności, będą mniejsze. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, jeżeli opis przedmiotu zamówienia został określony poprzez wskazanie nazwy produktu lub jego producenta. Wskazanie produktu, należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry produktów wskazane w SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego nazwy handlowe czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw cząstkowych
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)