Adres: 20-029 Lublin, ul. M.C. Skłodowskiej
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 532 76 13 , fax. 81 534 41 58
Data zamieszczenia: 2020-10-23
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5 20-029 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 532 76 13 , fax. 81 534 41 58 REGON: 27955100000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrmuzyczny.eu/ oraz https://tmlublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=62
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów orkiestrowych z akcesoriami na potrzeby funkcjonowania Teatru Muzycznego w Lublinie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów orkiestrowych z akcesoriami na potrzeby funkcjonowania Teatru Muzycznego w Lublinie: instrumentów klawiszowych stage piano – workstation, oboju, waltorni, trąbki, fletu piccolo, werbli, multiefektu gitarowego. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a-1g do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu przedkłada zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (propozycja treści zobowiązania została zamieszczona w załączniku nr 8 do SIWZ). 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy/firmy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: