Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
Data zamieszczenia: 2019-11-13
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63 REGON: 51406400000000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury na potrzeby realizowanych przez KUL: projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej” oraz grantu interdyscyplinarnego „Mezoporowate nanomateriały krzemoorganiczne jako nośniki.”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury na potrzeby realizowanych przez KUL: projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej” oraz grantu interdyscyplinarnego „Mezoporowate nanomateriały krzemoorganiczne jako nośniki” z podziałem na 5 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 1.1 – 1.5 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy. 3. W każdej z części dostawa obejmuje sprzedaż, transport wraz z wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszczące się pod adresem Ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin. 4. W każdej z części oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno - funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W części 1 oferowany towar musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku. 5. W części 1 Zamawiający wymaga montażu, pierwszego uruchomienia i przekazania do użytku. Bezpośrednio, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych po dokonanej instalacji i przetestowaniu przedmiotu zamówienia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy przeprowadzi szkolenie w miejscu użytkowania minimum trzech osób jako przyszłych użytkowników urządzenia. 6. W każdej z części Wykonawca zapewni wymagany minimalny termin gwarancji. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 8. W każdej z części Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 5 części. Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia: Część 1 - Dostawa liofilizatora na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej” zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; Część 2 – Dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem na potrzeby realizowanego przez KUL grantu interdyscyplinarnego „Mezoporowate nanomateriały krzemoorganiczne jako nośniki” zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SIWZ; Część 3: Dostawa mieszadła mechanicznego z wyposażeniem na potrzeby realizowanego przez KUL grantu interdyscyplinarnego „Mezoporowate nanomateriały krzemoorganiczne jako nośniki” zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SIWZ; Część 4: Dostawa Vortexu na potrzeby realizowanego przez KUL grantu interdyscyplinarnego „Mezoporowate nanomateriały krzemoorganiczne jako nośniki” zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SIWZ; Część 5: Dostawa minikompresora z funkcją próżni na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej” zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SIWZ. Część 1 oraz część 5 zamówienia finansowana w ramach projektu "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej" dofinansowanego z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Lider IX – umowa nr Lider/7/0024/L-9/17/NCBR/2018. Część 2, 3 oraz 4 zamówienia finansowana w ramach realizowanego przez KUL grantu interdyscyplinarnego „Mezoporowate nanomateriały krzemoorganiczne jako nośniki”
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową, termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) wypełniony opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1/ załącznik nr 1.2/ załącznik nr 1.3/ załącznik nr 1.4/ załącznik nr 1.5 do SIWZ; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: