Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
DOSTAWA APARATURY DO PROWADZENIA ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH - 2 zadania wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Wideogastroskopy Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Myjnia – dezynfektor do endoskopów Załącznik nr 2
Przetarg nieograniczony
33100000-1
Tak
Nie
Nie
2018-01-17
0
Tak
dr K. Jaczewskiego
Lublin
20954
Lubelskie

DOSTAWA APARATURY DO PROWADZENIA ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH - 2 zadania

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego

Województwo: lubelskie

Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55

Data zamieszczenia: 2018-01-17

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ul. dr K. Jaczewskiego 8 20954 Lublin , woj. lubelskie tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55 REGON: 28875100000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY DO PROWADZENIA ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH - 2 zadania

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA APARATURY DO PROWADZENIA ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH - 2 zadania wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Wideogastroskopy Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Myjnia – dezynfektor do endoskopów Załącznik nr 2

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5 pkt. A)- Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b. wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu, c. cenę jednostkową netto zamówienia wg elementów urządzenia lub całego kompletu; d. jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, e. stawkę podatku VAT f. łączną wartość netto i brutto w zadaniu 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (wg Załącznika nr 1-2 do SIWZ) *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie