Adres: 20-950 Lublin, Okopowa
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. 81 534 97 06, , fax. 81 528 20 66
Data zamieszczenia: 2020-10-27
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Lublinie Okopowa 2a 20-950 Lublin , woj. lubelskie tel. 81 534 97 06, , fax. 81 528 20 66 REGON: 00000035900000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej dla budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32, będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej Lublin-Północ w Lublinie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej dla budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32, będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej Lublin-Północ w Lublinie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: 1) Obliczenia i dobór odpowiedniego urządzenia na podstawie wyników pomiarów - przedstawienie do akceptacji propozycji zamawiającemu. Układ kompensacji należy dobrać na podstawie wyników pomiarów elektrycznych pod kątem doboru układu do kompensacji mocy biernej przeprowadzonych przez wykonawcę. Po uruchomieniu układu należy dokonać pomiarów współczynnika tg φ. Wyniki pomiarów załączyć do dokumentacji doboru oraz dokumentacji powykonawczej; 2) Montaż nowego układu kompensacji mocy biernej; 3) Zapewnienie nadzoru nad realizacją prac; 4) Wykonanie wszystkich niezbędnych połączeń układu kompensacji mocy biernej z istniejącą instalacją elektryczną w budynku; 5) Wykonanie uszczelnień przejść przez ściany (jeśli zajdzie potrzeba); 6) Uruchomienie układu kompensacji mocy biernej; 7) Regulacja układu; 8) Wykonanie pomiarów i badań oraz sporządzenie stosownych protokołów z tych czynności 9) Wykonanie drobnych prac naprawczych pomontażowych (jeśli zajdzie potrzeba); 10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (schemat rozdzielni z zaznaczonym miejscem włączenia układu, atesty, certyfikaty, aprobaty, instrukcja obsługi, DTR, karty gwarancyjne, protokoły z badań i pomiarów). Zamówienie należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) oraz projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż budynek wyposażony jest w instalację fotowoltaiczną 200 kW. Zmawiający nie dopuszcza użycia urządzeń używanych, odnowionych, powystawowych. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone i nieużywane.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31170000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: