Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
Województwo: lubelskie
Telefon/fax: tel. (81)5384103
Data zamieszczenia: 2019-04-02
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska ul. Nadbystrzycka 38D 20-618 Lublin , woj. lubelskie tel. (81)5384103 REGON: 00000172600000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pollub.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/14/2019
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są Remonty wybranych pomieszczeń budynków i elementów zewnętrznych Politechniki Lubelskiej w sześciu zadaniach: 1. Remont pomieszczenia gospodarczego nr 21 w budynku WM. 2. Remont wejścia z podjazdem dla NPS i remontem przykanalika. 3. Remont schodów zewnętrznych (obłożonych terakotą) z tarasu budynku WIŚ na Wapienną. 4. Remont mieszkania nr 2 w budynku PL przy ul. Brzeskiej 11. 5. Remont mieszkania nr 39 w budynku PL przy ul. Brzeskiej 11. 6. Remont schodów zewnętrznych i malowanie barierek przy wejściach do klatek schodowych w budynku przy ul. Brzeskiej 11. Okres gwarancji: min. 3 lata. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną, będącą załącznikiem do Specyfikacji
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ ( w formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto za poszczególne zadania oraz cenę za całość, deklarowany okres gwarancji oraz deklarowany termin wykonania). 2.2. PEŁNOMOCNICTWO Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie