Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
Data zamieszczenia: 2019-10-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków , woj. małopolskie tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756 REGON: 63016100000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu i wyposażenia medycznego wraz ze szkoleniem personelu dla potrzeb Oddziałów Szpitala zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu i wyposażenia medycznego wraz ze szkoleniem personelu dla potrzeb Oddziałów Szpitala zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. GRUPA 1 - pistolet biopsyjny 1 sztuka - zakup, dostawa, uruchomienie GRUPA 2 - cystoskop z optyką 3 sztuki - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 3 - stanowisko do resuscytacji z wyposażeniem 3 sztuki - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 4 - resuscytator 1 sztuka - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 5 - ssak elektryczny na podstawie jezdnej - 1 sztuka - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 6 - wózek anestezjologiczny 1 sztuka - zakup, dostawa Grupa 7 - system parawanowy montowany do sufitu wraz z montażem - 4 sztuki - zakup, dostawa, montaż, uruchomienie GRUPA 8 - centrala z 4 kardiomonitorami wraz z półkami pod monitor 1 kpl. - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 9 - shaver z wiertarką - 1 sztuka - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 10 - lampa bezcieniowa sufitowa 1 sztuka - zakup, dostawa, uruchomienie GRUPA 11 - stół operacyjny okulistyczny 1 sztuka - zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu GRUPA 12 - meble ze stali nierdzewnej (regały) na Blok Operacyjny 4 sztuki - zakup, dostawa GRUPA 13 - aparat do zabiegów w niedokrwieniu 1 sztuka - zakup, dostawa GRUPA 14 - szafa do przechowywania krwi 2 sztuki - zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.), przedmiot zamówienia musi posiadać inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ potwierdzony opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - pkt 15.8 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: