Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
Data zamieszczenia: 2020-10-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński ul. Gołębia 24 31-007 Kraków , woj. małopolskie tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451 REGON: ---00000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wdrożenia oraz utrzymania (maintenance) rozwiązania dotyczącego Pracowniczych Planów Kapitałowych w systemie SAP, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, wdrożenia oraz utrzymania (maintenance) rozwiązania dotyczącego Pracowniczych Planów Kapitałowych (zwanego dalej w skrócie „PPK”) w systemie SAP, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Przedmiot postępowania i zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników Zamawiającego w liczbie ok. 50 osób (Zamawiający zastrzega zmianę tej liczby +/- 5 osób), w podziale na 5 grup. Każde ze szkoleń powinno odbyć się w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych (w sumie 40 godzin zegarowych), w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego (w przypadku braku możliwości odbycia szkoleń stacjonarnych ze względu na sytuację epidemiologiczną, Zamawiający dopuszcza odbycie szkoleń w formie zdalnej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię za zgodność z oryginałem o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 3. szczegółową kalkulację cenową, z uwzględnieniem wymagań i zapisów niniejszej SIWZ; 4. wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: