Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
Data zamieszczenia: 2021-01-12
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński ul. Gołębia 24 31-007 Kraków , woj. małopolskie tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451 REGON: ---00000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi wsparcia technicznego Microsoft Premier Support dla Działu Infrastruktury Sieciowej UJ.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usług wsparcia bezpośredniego i dedykowanego wsparcia technicznego dla systemów i technologii Microsoft użytkowanych w Uniwersytecie Jagiellońskim obecnie jak i wdrażanych w okresie trwania wsparcia w zakresie właściwym dla usługi Microsoft Premier Support w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w wymiarze 50 godzin obejmujących działania reaktywne i proaktywne dla Działu Infrastruktury Sieciowej UJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: