Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
Data zamieszczenia: 2020-02-05
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ul. Kanonicza 25 31-002 Kraków , woj. małopolskie tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624 REGON: 38719130000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji kompleksowej usługi zorganizowania 6 dniowego objazdu zabytkoznawczego po Burgundii dla grupy 20 osób – studentów Wydziału Historii i Dziedzictwa Kulturowego UPJPII w Krakowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji kompleksowej usługi zorganizowania 6 dniowego objazdu zabytkoznawczego po Burgundii dla grupy 20 osób – studentów Wydziału Historii i Dziedzictwa Kulturowego UPJPII w Krakowie. 1.1 Zamówienie ma na celu poszerzenie wiedzy studentów WHiDK ze sztuki regionu, który będzie objęty objazdem naukowym, z zakresu zasady konserwacji zabytków kraju i regionu, zasady społecznego wykorzystania zabytków, zasady relacji zabytku i otoczenia. 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Zapewnienie transportu autokarowego na trasie objazdu od dnia 29 marca do 5 kwietnia 2020r. dla 20 osób. 1.2.2 Wyjazd z Krakowa autokarem w dniu 29.03.2020r. (niedziela) ok. godziny 15.00 z parkingu przy ul. Powiśle w Krakowie. 1.2.3 Powrót autokarem w dniu 05.04.2020r. (niedziela) ok. godz. 13 do Krakowa na miejsce zbiórki. 1.2.4 Zapewnienie biletów w obiektach muzealnych, zamkach zgodnie z listą obiektów zaplanowanych do zwiedzania – załącznik B do SIWZ 1.2.5 Zapewnienie 5 noclegów wraz ze śniadaniem w miejscu noclegu zgodnie z harmonogramem objazdu – załącznik nr A do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż noclegi powinny być w miarę możliwości najbliżej trasy objazdu. Zamawiający sugeruje, aby miejsce noclegów zapewnione było w miejscowości Dijon z uwagi na centralne usytuowanie względem pozostałych miejsc objętych objazdem naukowym. 1.2.6 Rezerwacja i zakup biletów wstępu do zwiedzanych obiektów: Musée des Beaux-Arts de Dijon, Musée archéologique, Musée d'Art sacré – wstęp na wystawy stałe darmowy, należy dokonać rezerwacji, zalecany czas zwiedzania grupowego 11:15-13:13 i po 15:45 Champmol: Citeaux – zwiedzanie tylko z przewodnikiem, należy zarezerwować z wyprzedzeniem, Beaune, Hôtel-Dieu – bilet grupowy Fontenay – bilet grupowy Rochepot – zamek – bilet grupowy Berzé-la-Ville – Chapelle des Moines – bilet grupowy Cluny – bilet grupowy Semur-en-Brionnais – zamek – bilet grupowy Auxerre – Saint–Germain – zwiedzanie krypty z przewodnikiem Autun – katedra – bilet grupowy Musee Rolin - bilet grupowy Beaume les Messieurs opactwo – bilet grupowy Arc-et-Senans – Salines Royales – studencki 1.2.7 Ubezpieczenie uczestników wycieczek od NNW w kwocie 100 zł na osobę. 1.3 Harmonogram objazdu wraz z wykazem obiektów do zwiedzania przedstawiono w załączniku nr C do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też Wykonawca musi wykazać, iż posiada aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 548 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia dotyczącego istnienia lub braku powiązań kapitałowych przedstawiony jest w załączniku do formularza oferty stanowiącego integralną część SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: