Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie
Przetarg nieograniczony
90910000-9
Nie
Nie
Nie
2020-06-23
0
Tak
Pl. Szczepański
Kraków
31-011
Małopolskie

Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych wraz z myciem okien, utrzymania czystości na zewnątrz budynku, pielęgnacją zieleni - w oddziale Państwowej Inspekcji Pracy w Tarnowie

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

Adres: 31-011 Kraków, Pl. Szczepański

Województwo: małopolskie

Telefon/fax: tel. 124 229 082, , fax. 124 215 011

Data zamieszczenia: 2020-06-23

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie Pl. Szczepański 5 31-011 Kraków , woj. małopolskie tel. 124 229 082, , fax. 124 215 011 REGON: 87039100000000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.pip.gov.pl/pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych wraz z myciem okien, utrzymania czystości na zewnątrz budynku, pielęgnacją zieleni - w oddziale Państwowej Inspekcji Pracy w Tarnowie

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych wraz z myciem okien, utrzymaniem czystości na zewnątrz budynku, pielęgnacją zieleni wraz z koszeniem trawy w oddziale Państwowej Inspekcji Pracy w Tarnowie. 2. Łączna powierzchnia w budynku, na zewnątrz oraz ilość pracowników wynosi odpowiednio: a. 541,32 m2 pomieszczeń wewnątrz budynku do sprzątania, b. 611 m2 powierzchni na zewnątrz do sprzątania (miejsca postojowe, garaż, chodnik), c. 160 m2 terenu zielonego do koszenia i pielęgnacji (na zlecenie), d. 235,40 m2 (łącznie od zewnątrz i wewnątrz) okien do mycia, e. ilość pracowników: 24. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu obejmuje Zakres i częstotliwość wykonywania przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SIWZ 4. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera Projekt umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w zakresie potwierdzenia zadeklarowanej ilości osób (jedno z kryterium oceny ofert) w Formularzu ofertowym: i. Wykaz osób realizujących umowę - Załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę – wymagania dotyczące osób oraz dokumenty wskazane są w Rozdziale III pkt 7 ppkt a, b SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: