Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103
Data zamieszczenia: 2020-12-10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: "Opera Krakowska" w Krakowie ul. Lubicz 48 31-512 Kraków , woj. małopolskie tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103 REGON: 27880185935000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opera.krakow.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku baletu „Opery Krakowskiej” przy ul. Tomasza 37 w Krakowie
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku baletu „Opery Krakowskiej” przy ul. Tomasza 37 w Krakowie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ (tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy) oraz na warunkach zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838) realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa Ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 - 5 niniejszej SIWZ, tj. 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4a oraz 4b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku 4a składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4b składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, o którym mowa w rozdz. V ust. 3 SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: