Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej
Przetarg nieograniczony
79341000-6
Tak
Nie
Nie
2020-12-30
0
Tak
Jagiellońska
Kraków
31-010
Małopolskie

Przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części

Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej ogłasza przetarg

Adres: 31-010 Kraków, ul. Jagiellońska

Województwo: małopolskie

Telefon/fax: tel. 124 212 977 , fax. 124 213 353

Data zamieszczenia: 2020-12-30

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej ul. Jagiellońska 5 31-010 Kraków , woj. małopolskie tel. 124 212 977 , fax. 124 213 353 REGON: 27876400000000

Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/nst/zamowienia-publiczne

I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie na tablicach i słupach reklamowych na terenie Krakowa, na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na 3 części. Część 1: Plakatowanie na słupach i tablicach reklamowych na terenie Krakowa: 200 miejsc, format B1, wyklejenie na środkowej części słupa, „na wysokości oczu” na tablicach, maksymalny czas ekspozycji 1 miesiąc, możliwość zmiany plakatów do 5 razy w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji układu plakatów (np. 2 plakaty obok siebie). W okresie trwania umowy zamawiający przewiduje maksymalnie 10 000 plakatowań. Zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni czy w kolejnym miesiącu przewiduje plakatowanie, natomiast o zmianach eksponowanych w danym miesiącu plakatów zamawiający będzie informował minimalne na jeden dzień przed planowaną zmianą ekspozycji. Część 2: Kampania reklamowa na słupach reklamowych na terenie Krakowa: w tym 3 słupy. W okresie trwania umowy zamawiający przewiduje maksymalnie 10 kampanii trwających 30 dni. Zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni o planowanej kampanii. Przedmiot zamówienia obejmuje też druk plakatów. Część 3: Kampania reklamowa na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m), w tym: typu digital (10 sztuk) i premium (13 sztuk), w Krakowie na wiatach przystankowych. W okresie trwania umowy zamawiający przewiduje maksymalnie 8 kampanie trwające 2 tygodnie. Zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni o planowanej kampanii. Przedmiot zamówienia obejmuje też druk plakatów. Szczegółowy opis świadczenia usługi znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Na potwierdzenie, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V.1.SIWZ, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści) z których będzie wynikać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: