Adres: 30-224 Kraków, Al. Modrzewiowa
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 124 252 842, , fax. 124 251 228
Data zamieszczenia: 2020-09-30
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Małopolski Szpital Ortopedyczno – Rehabilitacyjny im. prof. Bogusława Frańczuka Al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków , woj. małopolskie tel. 124 252 842, , fax. 124 251 228 REGON: 35119473600000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kcr.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie odzieży i bielizny szpitalnej, dzierżawa pościeli, fartuchów, ubrań chirurgicznych i prześcieradeł barierowych oraz dzierżawa wraz z usługą sterylizacji fartuchów operacyjnych wzmocnionych.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest: 1) usługa kompleksowego prania: a) bielizny pościelowej płaskiej (Tabela nr 2 - zał. do wzoru umowy), prześcieradeł operacyjnych i ubrań operacyjnych (Tabela nr 3 - zał. do wzoru umowy) oraz sterylnych fartuchów wzmocnionych (Tabela nr 4 - zał. do wzoru umowy) - będących własnością Wykonawcy i przekazanych Zamawiającemu na podstawie punktu 2), oraz b) pozostałej bielizny ogólno szpitalnej (Tabela nr 1 - zał. do wzoru umowy), będącej własnością Zamawiającego, zgodnie z wykazem asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, w procesie termiczno-chemicznym, w tym maglowanie i wysuszenie (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralnicach Wykonawcy) oraz poprawki krawieckie przekazywanego do prania wymienionego w tym punkcie asortymentu wraz z transportem; 2) wydzierżawienie Zamawiającemu na czas trwania umowy asortymentu będącego własnością Wykonawcy w ilości określonej w Tabeli nr 2, Tabeli nr 3 i Tabeli nr 4 - zał. do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia – zakres usługi – został wskazany w załączniku nr 5 do wzoru umowy). Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Załącznik nr 1 do wzoru umowy, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3. Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wg wzorów będących załącznikami nr 2A/2B do SIWZ. 6. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Dokumenty podmiotów zagranicznych są składane – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: