3 Regionalna Baza Logistyczna
73400000-6
Tak
Nie
Nie
2019-09-12
0
Tak
Montelupich
Kraków
30-901
Małopolskie

Naprawa i modyfikacja wyposażenia do obsługi środków bojowych w Zakładzie Elaboracji Amunicji

3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg

Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich

Województwo: małopolskie

Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553

Data zamieszczenia: 2019-09-12

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna ul. Montelupich 3 30-901 Kraków , woj. małopolskie tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553 REGON: 12139041500000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i modyfikacja wyposażenia do obsługi środków bojowych w Zakładzie Elaboracji Amunicji

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa i modyfikacja wyposażenia do obsługi środków bojowych w Zakładzie Elaboracji Amunicji, tj. stanowisk do wykręcania inicjatorów.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73400000-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane potwierdzający spełnianie kryteriów selekcji. 3. Dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne