Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 122 691 057
Data zamieszczenia: 2020-09-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 30-336 Kraków , woj. małopolskie tel. 12 255 41 61 , fax. 122 691 057 REGON: 29267500000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Opieka społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ PRACOWNIKÓW I MIESZKAŃCÓW DPS
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków ochrony indywidualnej pracowników i mieszkańców DPS, Część I – gogle ochronne 170 szt. Część II – rękawiczki jednorazowe nitrylowe 900 op. (po 100 szt.) Część III – maseczki z filtrem FFP3 600 szt. Część IV – kombinezony ochronne 160 szt. Część V – termometry bezdotykowe 17 szt. Część VI – środki do dezynfekcji sprzętu medycznego 12 L Część VII – środki do dezynfekcji ciała 720 L
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113410-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone są w pkt X SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: