Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
Data zamieszczenia: 2020-09-23
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy Rząska, ul. Krakowska 2 30-901 Kraków , woj. małopolskie tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165 REGON: 12150664500000
Adres strony internetowej zamawiającego: (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa produktów żywnościowych do 35 WOG tj. sosów, zup, przypraw przetworzonych, kawy, herbaty przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania 35 WOG w 2021r”.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów żywnościowych do 35 WOG tj. sosów, zup, przypraw przetworzonych, kawy, herbaty przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania 35 WOG w 2021r”. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 2 części tj.: • część 1 „Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania 35 WOG w 2021r”. • część 2 „Dostawa kawy, herbaty przeznaczonej na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania 35 WOG w 2021r”. Miejsce dostawy: Magazyn żywnościowy Rząska, ul. Krakowska 2 30-901 Kraków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6A, 6B, do SIWZ..
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871200-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Aktualna (potwierdzona w 2020r) decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu, do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego lub zaświadczenie wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną potwierdzające wpis do rejestru zatwierdzonych zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (wzór zawiera załącznik nr 6 do rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej); b) aktualny potwierdzony w 2020 r. dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP: • certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub • zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73, ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; lub • protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 2); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów; „Formularz cenowy” (zał. nr 4); pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); oryginał gwarancji wadialnej jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu – jeżeli jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne