Adres: 30-901 Kraków, Kraków
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
Data zamieszczenia: 2020-07-21
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego Kraków 50 30-901 Kraków , woj. małopolskie tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280 REGON: 35013887100000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, faksów i kserokopiarek dla Zamawiającego, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”. Szczegółowy zakres zamówienia, ilości, a także standardy jakościowe zostały określone w zał. nr 4 do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” i SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „ Druk Oferta”. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”. 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 do SIWZ – „Parametry materiałów równoważnych” – w przypadku, gdy Wykonawca oferuje materiały eksploatacyjne równoważne. 4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy) - sporządzone np. na podstawie wzoru będącego zał. nr 8 do SIWZ, zgodnie z pkt. V ppkt. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: