Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
Data zamieszczenia: 2020-12-31
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie ul. Przy Rondzie 3 31-547 Kraków , woj. małopolskie tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426 REGON: 38946600000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej (1 sztuka) wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej. W celu zapewnienia klimatyzacji precyzyjnej przewiduje się zastosowanie klimatyzatora rzędowego INROW z zastosowaniem płynnej regulacji wydajności opartej o technologię inverter. Klimatyzator powinien posiadać swój własny skraplacz (1 sztuka) chłodzony powietrzem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do specyfikacji oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 500,00 zł.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie/stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 2.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. opis przedmiotu zamówienia (z uzupełnionymi tabelami), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Opis powinien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. 2.3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 2.4. Pełnomocnictwo: 2.4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2.4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.6. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: