Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
Data zamieszczenia: 2020-01-13
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków , woj. małopolskie tel. 126468502 , fax. 126468930 REGON: 12118869400000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczanie przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciąg – 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. 2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem lub e-mail. 3. Możliwość dostarczenia w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 3 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna z fotografią przedmiotu zamówienia, broszura reklamowa, aktualny katalog zawierający opis przedmiotu zamówienia, karta techniczna), dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ). UWAGA! Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów, 2. Oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów- posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy. 3. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji). c) podpisany załącznik nr 1 do SIWZ [opis przedmiotu zamówienia], d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane produkt odpowiadają określonym wymaganiom (wymienione w pkt. XI Specyfikacji), f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: