Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
Województwo: małopolskie
Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
Data zamieszczenia: 2020-08-10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków , woj. małopolskie tel. 126468502 , fax. 126468930 REGON: 12118869400000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalrydygier.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczaniem materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone. 4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt Umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości Umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w zależności od potrzeb.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) Szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji), UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, c) podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z Umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty Umowy spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: