Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Przetarg nieograniczony
24111500-0
Nie
Nie
Nie
2020-01-09
0
Tak
os. Złotej Jesieni
Kraków
31-826
Małopolskie

DOSTARCZANIE GAZÓW MEDYCZNYCH DO INKUBATORA TRANSPORTOWEGO WRAZ Z USŁUGĄ NAJMU BUTLI

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni

Województwo: małopolskie

Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930

Data zamieszczenia: 2020-01-09

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków , woj. małopolskie tel. 126468502 , fax. 126468930 REGON: 12118869400000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE GAZÓW MEDYCZNYCH DO INKUBATORA TRANSPORTOWEGO WRAZ Z USŁUGĄ NAJMU BUTLI

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie gazów medycznych do inkubatora transportowego: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie gazów medycznych do inkubatora transportowego (produkt leczniczy), do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne. 4. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia. 5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Usługa najmu butli: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu butli, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. SIWZ. 2. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na czas najmu butli, na okres min. 24 m-cy od daty podpisania przedmiotowej umowy; b) Wykonawca będzie ponosił wszystkie koszty związane z utrzymaniem przedmiotu najmu (np. przeglądy techniczne zgodne z zaleceniami producenta, bieżące naprawy i konserwacja) w okresie trwania umowy. c) wymagania dotyczące serwisu: - czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii: * telefoniczny kontakt z Zamawiającym - nie dłużej niż 24 godziny, * w przypadku stwierdzenia awarii butli, której nie można usunąć w ciągu 24 godzin Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć butlę zastępczą na czas naprawy d) koszty przeglądów okresowych, serwisowych konserwacji butli z uwzględnieniem materiałów zużywalnych pokrywa Wykonawca, e) w przypadku wystąpienia konieczności wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglądu technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca - po każdym przeglądzie zapewnia wydanie świadectwa sprawności aparatu, 3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a), a także w oparciu o złożone dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt. 1b). siwz

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) dla gazów medycznych - szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 Specyfikacji), Uwaga!!! W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tez spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: