Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie
Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
45421000-4
Nie
Nie
Nie
2024-06-13
0
Tak
Przemysłowa 4
Konin
62-510
Wielkopolskie

Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie ogłasza przetarg

Adres: 62-510 Konin, Przemysłowa 4

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-06-13

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie Przemysłowa 4 62-510 Konin , woj. wielkopolskie REGON: 6652990658

Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej :- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwie roboty budowlane w zakresie wymiany stolarkiokiennej na wartość dla każdej z nich nie mniejszą niż 200 tys. zł.- Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności odpowiadającejprzedmiotowi zamówienia, doświadczeni min. 3 lata.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnieniazapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga od Wykonawcydysponowania osobą posiadają właściwe kwalifikacje zawodowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28