Adres: 62-510 Konin, Przemysłowa 4
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-06-13
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie Przemysłowa 4 62-510 Konin , woj. wielkopolskie REGON: 6652990658
Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej :- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwie roboty budowlane w zakresie wymiany stolarkiokiennej na wartość dla każdej z nich nie mniejszą niż 200 tys. zł.- Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności odpowiadającejprzedmiotowi zamówienia, doświadczeni min. 3 lata.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnieniazapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga od Wykonawcydysponowania osobą posiadają właściwe kwalifikacje zawodowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28