Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie
Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
45421000-4
Nie
Nie
Nie
2024-05-21
0
Tak
Przemysłowa 4
Konin
62-510
Wielkopolskie

"Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie ogłasza przetarg

Adres: 62-510 Konin, Przemysłowa 4

Województwo: wielkopolskie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2024-05-21

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie Przemysłowa 4 62-510 Konin , woj. wielkopolskie REGON: 6652990658

Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."

II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej :- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwie roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej na wartość dla każdej z nich nie mniejszą niż 200 tys. zł.- Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, doświadczeni min. 3 lata.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobą posiadają właściwe kwalifikacje zawodowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-05