Adres: 62-510 Konin, Przemysłowa 4
Województwo: wielkopolskie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-05-21
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie Przemysłowa 4 62-510 Konin , woj. wielkopolskie REGON: 6652990658
Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej :- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwie roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej na wartość dla każdej z nich nie mniejszą niż 200 tys. zł.- Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, doświadczeni min. 3 lata.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobą posiadają właściwe kwalifikacje zawodowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-05