Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
Data zamieszczenia: 2018-07-13
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. Al. Korfantego 38 40161 Katowice , woj. śląskie tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376 REGON: 27050488900000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice-airport.com/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą serwerów i macierzy do budowy klastra Hyper-V
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą serwerów i macierzy do budowy klastra Hyper-V. Serwer Dell R730 do budowy klastra Hyper-V w ilości 2 kpl Macierz PowerVault MD1420 do budowy klastra Hyper-V w ilości 1 kpl.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY:</b> 1. Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Formularz „Opis przedmiotu zamówienia - formularz warunki szczegółowe" – załącznik nr 3 oraz 4 do zaproszenia. 2) Formularz oświadczeń, zgodnie z załącznikiem nr 5 do zaproszenia. 3) Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy akcyjnej) Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy zaoferowane przez Wykonawcę, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę urządzenia spełniają wymagania opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji powyższych informacji poprzez pobranie danych z ogólnie dostępnych stronach internetowych. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienia umowy regulującej współprace Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak