Adres: 40032 Katowice, Plac Sejmu Śląskiego
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 609 03 00
Data zamieszczenia: 2018-04-27
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Katowice Miasto Ogrodów-Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek Plac Sejmu Śląskiego 2 40032 Katowice , woj. śląskie tel. 32 609 03 00 REGON: 36363440400000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto-ogrodow.eu
I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup powierzchni reklamowej w lokalnej prasie drukowanej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest publikacja dwóch reklam prasowych w jednym wydaniu o jednostkowej powierzchni minimum: 345 cm2 w miejscu: II lub IV okładka (w kolorze, tekst, grafika). 2) Reklamy będą zamieszczanie w trybie standardowym, co oznacza że Zamawiający zleci publikację reklamy określając powierzchnię oraz przekazując treść nie wcześniej niż na 15 dni przed planowaną publikacją. 3) Tryb awaryjny polega na publikacji reklamy, na podstawie zlecenia określającego dane, o których mowa w pkt 2) w terminie nie dłuższym niż 8 dni przed planowaną publikacją. 4) Szacowana ilość cm2 powierzchni, jaką Zamierza zakupić Zamawiający w ramach realizacji umowy: 5520 cm2.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. a) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. b) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie