Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
Data zamieszczenia: 2018-09-24
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. Al. Korfantego 38 40161 Katowice , woj. śląskie tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376 REGON: 27050488900000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-airport.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakuo wraz z dostawą kosiarki typu mulczer
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kosiarki typu mulczer Multicut 620
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16310000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY A. Po zgłoszeniu się do e-aukcji, do czasu zakończenia rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w formie skanów za pośrednictwem platformy proe.biz następujących dokumentów: 1) Formularza warunki szczegółowe stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, podpisanego przez osoby umocowania do reprezentacji Wykonawcy, zawierającego m.in. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1-5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A. w Katowicach, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie RODO 2) pełnomocnictwa - Jeśli dokument (np. formularz, o którym mowa w pkt. 1 powyżej) będzie podpisany przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. B. 1. Wskazane w pkt A. powyżej dokumenty należy załączyć w formie scanów (plik .pdf). 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym oraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak