Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
Data zamieszczenia: 2019-11-12
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Raciborska 37 40-074 Katowice , woj. śląskie tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01 REGON: 27762086000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie i dostawa druków ulotnych do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie druków ulotnych do wydarzeń kulturalnych, ogólnouczelnianych oraz edukacyjnych wraz z pakowaniem, dostawą i wniesieniem do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr I Wykonanie druków w technologii druku offsetowego Zadanie nr II Wykonanie druków w technologii druku cyfrowego Zadanie nr III Wykonanie druku pigmentowego ploterem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca przygotowuje ofertę, uwzględniając zakres i opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i/lub nie realizowania określonych pozycji lub jej części (nakładu) w ramach danego zadania. Zamawiający przewiduje, że zmiana ilości zamówienia we wskazanej szacunkowej ilości zadania będzie mieściła się w granicach +/-15% zamówienia (każdego zadania). Przy czym istnieje także możliwość realizacji zwiększonej ilości nakładu w ramach jednej pozycji w miejsce zmniejszenia ilości (nakładu) innej pozycji. Niezależnie od powyższego Zamawiający zastrzega także prawo nie zrealizowania określonych pozycji lub jej części (nakładu) w ramach danego zadania. W przypadku, gdy realizacja danej pozycji lub jej części (nakładu) nie jest potwierdzona – taka informacja została wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 1 w pozycji, której dotyczy. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie o wykonanie i/lub zapłatę za nie wykonane usługi druku. Realizacja zamówienia opisanej w danej pozycji zadania będzie się odbywała każdorazowo po przesłaniu ZLECENIA DRUKU wskazującego na zamawianą pozycję szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zlecenie będzie kierowane do Wykonawcy każdorazowo nie później niż 14 dni przed realizacją zamówienia. Zamawiający w zleceniu określi również dokładny termin (dzień i miesiąc) realizacji oraz nakład. Termin realizacji nie będzie krótszy niż 5 dni od przesłania plików do druku. Zamawiający będzie przesyłał materiały do druku (w formie pliku PDF) elektronicznie (drogą mailową) pod wskazany przez Wykonawcę adres mailowy, nie później niż 5 dni przed wskazanym w zleceniu terminem realizacji. W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia także pakowanie wydrukowanych przez siebie druków w paczki oraz dostarczenie ich na własny koszt i ryzyko w określonym przez Zamawiającego terminie i miejsce gotowych druków. Druki winny być spakowane w sposób: -zabezpieczający przed ich uszkodzeniem, -umożliwiający ich przeniesienie w inne miejsce tj. podzielone i spakowane w paczki, tak aby każdą z paczek mogła przenieść jedna osoba (każda z paczek nie powinna ważyć więcej niż 25kg). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na druki ulotne, licząc od dnia dostawy druków objętych danym zleceniem druku. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby wykonującej czynności druku, jako czynności, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 Kodeks pracy. Wykonawca będzie zobowiązany przy podpisaniu umowy wskazać osobę/y, przewidziane do wykonywania w ramach umowy czynności druku, które muszą być realizowane przez pracowników Wykonawcy lub pracowników podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy. Wykaz pracowników będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku konieczności zmiany wskazanych osób, Wykonawca będzie zobowiązany zawiadomić Zamawiającego, przed dopuszczeniem danej osoby do wykonywania czynności druku.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podsatwie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi cześć oferty i nie podlega uzupełnieniu. b) Egzemplarze pokazowe druków – rodzaje i ilości wskazane poniżej w odniesieniu do poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 9 szt. druków egzemplarzy pokazowych wykonanych w technice druku offsetowego, w tym: – 3 egzemplarze pokazowe plakatu oraz - 3 egzemplarze pokazowe ulotki, a także - 3 egzemplarze pokazowe zaproszenia. Zadanie nr 2: 9 szt. druków egzemplarzy pokazowych wykonanych w technice druku cyfrowego, w tym: – 3 egzemplarze pokazowe plakatu oraz - 3 egzemplarze pokazowe ulotki, a także - 3 egzemplarze pokazowe pocztówki. Zadanie nr 3: 3 egzemplarze pokazowego plakatu wykonanego w technice druku pigmentowego ploterem. Egzemplarze pokazowe będą stanowiły podstawę do dokonania oceny w kryterium JAKOŚĆ DRUKU. Z przebiegu prezentacji i sposobu oceny zostanie sporządzony PROTOKÓŁ. Zamawiający zastrzega sobie prawo fotograficznego udokumentowania załączonych do oferty druków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: