Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Przetarg nieograniczony
45215140-0
Nie
Nie
Nie
2019-08-09
0
Tak
Francuska
Katowice
40-027
Śląskie

WYKONANIE ROBÓT AWARYJNYCH

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

Adres: 40-027 Katowice, ul. Francuska

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633

Data zamieszczenia: 2019-08-09

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 40-027 Katowice , woj. śląskie tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633 REGON: 28907000000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT AWARYJNYCH

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych w zakresie roboty remontowo-budowlane, elektryczne, dekarskie, odśnieżenia i czyszczenia dachów w obiektach Szpitala; 2) Zakres zamówienia i wykaz obiektów szpitala, w których świadczone będą roboty i usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie bieżących prac budowlanych pomocniczych, napraw ubytków ścian i sufitów, tynków, roboty remontowe, malarskie, usuwanie awarii i ich skutków, roboty dekarskie, zabezpieczenie doraźne, usługi odśnieżanie i czyszczenie dachów.  Oddział Hematologii i Transplantacji Szpiku  Oddział Otorynolaryngologii  Oddział Dermatologii  Oddział Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej  Oddział Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej  Oddział Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych  Oddział Chirurgii Szczękowo-Twarzowej  budynek Apteki  budynek Izotopów  budynek Administracji  pozostałe 3) Opis przedmiotu zamówienia Zakres robót obejmuje wykonywanie robót budowlanych, malarskich, tynkarskich, likwidacji zacieków i zagrzybień, remontowych i robót awaryjnych remontowo-budowlanych, dekarskich, odśnieżania i oczyszczenia dachów, niezbędnych robót dla zapewnienia utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym obiektów szpitala. 4) Zlecenia szczegółowe: • Roboty awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, po czym niezwłocznie będą potwierdzone w formie pisemnej. Czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego nie może przekroczyć 3 godzin. • Pozostałe bieżące roboty będą zlecane pisemnie na podstawie: • kosztorysów Wykonawcy sporządzonych wg. stawek zaoferowanych w ofercie zaakceptowanych przez Zamawiającego; • zlecenia, które zawierać będzie w szczególności koszt oraz termin wykonania robót. 5) Ceny materiałów i sprzętu Ceny materiałów i sprzętu zastosowane w kosztorysach rozliczane będą według najniższych cen określonych w "SEKOCENBUDZIE" za kwartał bezpośrednio poprzedzający rozpoczęcie robót. 6) Rozliczania za wykonane roboty/usługi dokonywane będą na podstawie: • Roboty awaryjne: • zlecenie Zamawiającego; • faktura Wykonawcy; • Pozostałe bieżące roboty: • zlecenie Zamawiającego; • kosztorys powykonawczy sporządzony wg stawek zaoferowanych w ofercie • faktura Wykonawcy 7) Termin płatności: 60 dni od daty odbioru protokolarnego robót i złożenia prawidłowo wypełnionej faktury. 8) Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane prace min. 24 miesięcy gwarancji. II) USTALENIA OGÓLNE 1) Zamówienie będzie wykonywane w obiekcie czynnym. Przez czynny obiekt szpitalny rozumie się obiekt wykonujący swoje działania statutowe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 4.1 Zamawiający wymaga, aby wszelkie czynności ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadku prac wykonywanych w siedzibie zamawiającego były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). 4.2 W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zamawiający nie wymaga zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących samodzielnie działalność gospodarczą i uczestniczącą w wykonywaniu niniejszego zamówienia na podstawie umowy o podwykonawstwo oraz osób w stosunku do których wykonawca wykaże, że czynności przez nie wykonywane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. 4.3 Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę zawiera projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na platformie informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: