Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów elektrotechnicznych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Przetarg nieograniczony
31500000-1
Nie
Nie
Nie
2020-06-29
0
Tak
Al. Korfantego
Katowice
40-161
Śląskie

Wybór dostawcy materiałów elektrotechnicznych

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376

Data zamieszczenia: 2020-06-29

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. Al. Korfantego 38 40-161 Katowice , woj. śląskie tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376 REGON: 27050488900000

Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice-airport.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór dostawcy materiałów elektrotechnicznych

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów elektrotechnicznych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Po zgłoszeniu się do aukcji, w trakcie trwania rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za pośrednictwem platformy proe.biz w formie scanów (plik .pdf), następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.2. Oświadczenie o posiadaniu wpisu do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia on-line postępowania (Formularz oświadczeń). 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.4. Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. 4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie Umowy regulującej współprace Wykonawców. 5. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy aukcyjnej), Zamawiający, na podstawie załączonych dokumentów, zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunków określonych w zaproszeniu do on-line postępowania, Zamawiający zweryfikuje dokumenty uczestnika, który złożył następną w kolejności, pod względem ceny, ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: