Adres: 40-053 Katowice, Barbary
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
Data zamieszczenia: 2020-12-16
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego Barbary 21A 40-053 Katowice , woj. śląskie tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745 REGON: 369308114
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę kompleksowych usług promocji w mediach społecznościowych, doradztwa wizerunkowego oraz kreacji i produkcji filmów, zwanych dalej „usługami“, na które składają się: 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook; 2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych; 4) cykliczny comiesięczny raport ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego. Powyższe działania będą ukierunkowane na promocję działalności Zarządu Transportu Metropolitalnego w mediach społecznościowych. 2. Szczegółowy zakres usług określony jest na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 1) obsługa mediów społecznościowych w serwisie Facebook: a) monitorowanie, analiza, przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja treści na oficjalnym profilu ZTM na Facebooku („Zarząd Transportu Metropolitalnego”); b) prowadzenie bieżącej interakcji z fanami; c) pozyskiwanie nowych fanów poprzez zapraszanie do grona polubień; d) zarządzanie procesem komunikacji w grupach poświęconych regionalnej komunikacji zbiorowej; e) przygotowywanie, konsultowanie oraz publikacja postów; f) publikacja postów sponsorowanych o tematyce ustalonej z Zamawiającym; g) przygotowywanie treści oraz innych materiałów, w tym materiałów graficznych i filmowych lub animacyjnych do mediów społecznościowych; h) organizacja i planowanie konkursów oraz innych działań aktywizujących fanów; i) wsparcie w zarządzaniu procesem komunikacji w mediach społecznościowych (konwergencja); j) monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem obecności marki Zarząd Transportu Metropolitalnego; 2) doradztwo w zakresie zarządzenia procesem komunikacji i promocji w relacjach w mediach społecznościowych oraz w sytuacjach przed- i kryzysowych: a) określenie rekomendowanego sposobu postępowania w przypadku wystąpienia danej sytuacji kryzysowej; b) określenie schematów komunikacji w mediach społecznościowych; c) opracowanie narzędzi do efektywnego zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych w mediach społecznościowych; d) analiza aktualnej sytuacji komunikacyjnej Zamawiającego w mediach społecznościowych; e) zdiagnozowanie możliwych sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych; f) opracowanie propozycji systemu monitorowania potencjalnych sytuacji kryzysowych i ewaluacji zdarzeń kryzysowych; g) opracowanie wytycznych w zakresie poufności i obowiązków poszczególnych pracowników obsługujących media społecznościowe; h) wsparcie poprzez konsultacje telefoniczne, internetowe oraz spotkania w siedzibie Zamawiającego; 3) kreacja i produkcja filmów na potrzeby mediów społecznościowych a) opracowywanie scenariuszy, konsultacja ich treści z Zamawiającym; b) realizacja zdjęć i nagrań na obszarze świadczenia usług przez Zarząd Transportu Metropolitalnego oraz ich montaż; c) konsultacja zawartości filmów na każdym etapie ich realizacji, wprowadzanie poprawek wg wskazówek Zamawiającego; d) produkcja filmów w konsultacji z Zamawiającym o długości do 90 sek. w jakości full HD (1080p). 4) tworzenie comiesięcznych raportów ze wszystkich zrealizowanych działań na rzecz Zamawiającego zawierający w szczególności dokumentację potwierdzającą wykonanie usług (sprawozdania, oświadczenia, potwierdzenia realizacji działań, dokumentację graficzną, fotograficzną itp. Wraz z opisem wszystkich zrealizowanych działań.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie. 4. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3, polega na zdolnościach innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający nie wymaga, za wyjątkiem oświadczenia wskazanego w pkt 1, złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.1.3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania: 6. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ). 7.Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 6. 8. Działania na rzecz promocji w mediach społecznościowych i doradztwa wizerunkowego, o których mowa pkt 13.2. lit. b SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: