Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 087 300 , fax. 322 516 144
Data zamieszczenia: 2019-06-18
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Raciborska 15 40-074 Katowice , woj. śląskie tel. 322 087 300 , fax. 322 516 144 REGON: 00000000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-katowice.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, walidacja i rekwalifikacja operacyjna pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek. Dostawa filtrów HEPA oraz zakup filtrów G4,F7 i F9
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Serwis, walidacja i rekwalifikacja pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek. Dostawa filtrów HEPA oraz zakup filtrów G4,F7 i F9 tj. PAKIET NR 1 Dostawa filtrów klasy G4, F7 i F9 wraz z utylizacją zdemontowanych PAKIET NR 2 Dostawa filtrów HEPA H13 Typ FA-13/50 wraz z utylizacją zdemontowanych oraz serwis, walidacja i kwalifikacja pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek, zgodna z zasadami GMP. PAKIET NR 3 Obsługa i serwis 24 godz., 7 dni w tygodni centrali wentylacyjno– klimatyzacyjnej typu KMW ZR40 wraz z dostawą i wymianą części zamiennych oraz wymianą filtrów klasy G4,F7 i F9. Obsługa i serwis BMS i RMS.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków oraz braku wykluczenia Wykonawca przedłoży n/w dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty 2.Podpisany opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja cenową - Załącznik nr 1 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - Załącznik nr 3 5 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – Załącznik nr 4 6 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatach lokalnych – Załącznik nr 4 7. Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności lokalnych - Załącznik nr 4 8.Wzór oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 9.Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte zrealizowanie zamówień /dostaw - Załącznik nr 6 10.Wzór umowy - Załącznik nr 7 11.Wzór oświadczenia potwierdzającego zawarcie umowy o pracę - Załącznik nr 8 12. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 13. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 500 000,00 zł (dotyczy pakietu 2 i 3) 14. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, odpowiadają wymaganiom określonym rzez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) certyfikat PCA lub inny wystawiony przez jednostkę notyfikującą uprawniający Wykonawcę do wykonywania pomiarów walidacyjnych pomieszczeń czystości klasy D, C, B i A ( dotyczy pakietu 2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie