Uniwersytet Śląski w Katowicach
Przetarg nieograniczony
45000000-7
Tak
Nie
Nie
2020-06-10
0
Tak
Bankowa
Katowice
40-007
Śląskie

Roboty remontowe w 2 budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

Adres: 40-007 Katowice, Bankowa

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-06-10

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych Bankowa 12 40-007 Katowice , woj. śląskie tel. 032 359 13 34, , fax. - REGON: 000001347

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w 2 budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych (malarskich) w 2 budynkach na terenie Osiedla Akademickiego w Cieszynie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót (stanowiących załącznik nr 2), które to dokumenty wraz z wzorem umowy należy rozpatrywać łącznie. Ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte odpowiednio w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i/lub w przedmiarze robót, i/lub w umowie, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót i czynności przewidzianych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna, która zawiera: a) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik 2C STWiORB); b) przedmiary robót (załączniki 2A-B); 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) Część A - Roboty malarskie w 9 segmentach studenckich, w korytarzu III piętro oraz na klatce schodowej A w budynku DS „UŚKA” przy ul. Bielskiej 66 w Cieszynie; b) Część B - Roboty malarskie w 23 zestawach studenckich, w 2 pokojach gościnnych oraz w 4 pralniach z suszarniami w budynku DSN przy ul. Niemcewicza 8 w Cieszynie: 5) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7) Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2020 r. do 18.09.2020r. 8) Wykonawca udzieli: minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 9) Na zastosowane materiały Wykonawca udzieli gwarancji zgodnych z gwarancjami udzielanymi przez ich producentów. 10) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po zakończeniu odbioru końcowego przedmiotu Umowy. 11) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ 12) Miejsce realizacji: a) Część A - budynek DS „UŚKA” przy ul. Bielskiej 66 w Cieszynie, b) Część B - budynek DSN przy ul. Niemcewicza 8 w Cieszynie. 13) Pozostałe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 14) Załączone do postępowania przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa, sztuką budowlaną i zasadami aktualnej wiedzy technicznej w celu zapewnienia prawidłowego działania i bezpiecznego funkcjonowania obiektu objętego niniejszym zamówieniem.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) W zakresie część A: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych, 00/100), b) W zakresie część B: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: