Adres: 40533 Katowice, ul. Kukułek
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 0-32 2512301 , fax. 0-32 2512301
Data zamieszczenia: 2018-05-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 65 im. G. Morcinka ul. Kukułek 0,0833333333333333 40533 Katowice , woj. śląskie tel. 0-32 2512301 , fax. 0-32 2512301 REGON: 72349000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy w Szkole Podstawowej nr 65 im. Gustawa Morcinka w Katowicach przy ul. Kukułek 2a
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia świetlicy o wymiarach 9,70 m x 9,20m, wys. 3,30 m, w szczególności: demontaż ściany oraz drzwi wejściowych do świetlicy - 19,44 m2, zamurowanie otworu 6,48 m x 3,00 m bloczkami gazobetonowymi na kotwy chemiczne lub strzępia do wymiaru projektowanych drzwi - 14,64 m2, montaż drzwi aluminiowych z licowaniem do ściany korytarza wym. 1,60 m x 3,0 m (dzwri dwudzielne, przeszklone z doświetlem, szkło bezpieczne, zamek, klamka, 2 komplety kluczy, kolorystyka RAL do uzgodnienia z Użytkownikiem), ułożenie tynku na ścianie – 29,28 m2, ułożenie lamperii z farby natryskowej do wysokości 1,60 m - 45,0 m2 demontaż i utylizacja grzejników: 6 szt. x 8-żeberkowych, 2 szt. x 18 żeberkowych, montaż grzejników płytowych o mocy grzejników zdemontowanych wraz z montażem podzielników - 8 szt., ułożenie wykładziny rulonowej, homogenicznej z wywinięciem 10 cm na ściany wraz z przygotowaniem podłoża tj. wykonanie wylewki, szlifowanie, odkurzanie, montaż listw narożnych systemowych - 93,0 m2, montaż progu, wykonanie gładzi oraz ułożenie tapety natryskowej na słupach - 3,3 m2, wymiana drzwi do pomieszczeń kuchennych 1,0 m x 2,05 (drzwi pełne, kolor biały, trzy zawiasy, wyposażone w klamkę, szyld, zamek oraz 2 komplety kluczy - 1 szt.), dostawa i montaż rolet wewnętrznych do okien 1,9 m x 2,06 m - 6 szt, dostawa i montaż rolet wewnętrznych do okien 2,3 m x 2,7 m - 2 szt, malowanie sufitu farbą emulsyjną wraz z wyrównaniem powierzchni gładzią (sztablatura) - 89,24 m2, malowanie ścian wraz z wyrównaniem powierzchni gładzią - 75,0 m2, malowanie parapetów wewnętrznych farbą olejną w kolorze zastosowanej tapety natryskowej - 6,8 m2 demontaż okna podawczego do wydawania posiłków - 2 szt., montaż okna podawczego przesuwanego w płaszczyźnie pionowej do wydawania posiłków, wymiar analogiczny do zdemontowanych okien 1,0m x 1,14 m - 2 szt., demontaż oraz montaż 2 nowych lad z konglomeratu do wydawania posiłków - 0,5 m x 1,00m - 1,0 m2 dostawa szablonów do malowania na ścianę np. chmurka, słoneczko itp. ( do uzgodnienia z Użytkownikiem) przyjęto 5 szt. wraz z wymalowaniem na ścianach świetlicy, ułożenie przewodów elektrycznych do podłączenia ekranu wraz z dostawą ekranu projekcyjnego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót (materiał pomocniczy do wyceny nie rodzący roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego) i Specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie