Adres: 40-648 Katowice, ul. Łętowskiego
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 202 87 75 , fax. 32 202 87 75
Data zamieszczenia: 2019-04-29
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 93 ul. Łętowskiego 24 40-648 Katowice , woj. śląskie tel. 32 202 87 75 , fax. 32 202 87 75 REGON: 27055484100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń zaplecza kuchennego w kondygnacji piwnicznej i magazynu produktów sypkich na I piętrze oraz dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych w zmywalni, wydawalni posiłków na parterze oraz pomieszczeniach zaplecza kuchennego w piwnicach. 1.1.2. Zakres robót objętych postępowaniem: 1.1.2.1. Zadanie pn. „Remont kuchni z zapleczem” obejmuje remont zaplecza kuchennego w kondygnacji piwnicznej, w pomieszczeniach: obróbki warzyw, obróbki owoców, obróbki jaj, magazynie pomocniczym, magazynie głównym, składzie odpadków, zlewkowni i korytarzu łączącym wszystkie w/w pomieszczenia (suma pow. = 73,2 m2), a także na I piętrze przy kuchni w magazynie materiałów sypkich o pow. 5,4 m2 (roboty nie ujęte w P.T.) oraz wyposażenie w sprzęt i urządzenia zmywalni i wydawalni posiłków na parterze. Zakres robót zostaje dodatkowo rozszerzony o roboty takie jak: dostawa i montaż okapu kondensacyjnego, który okazał się niezbędny przy użytkowaniu zainstalowanego w kuchni właściwej (w ramach zeszłorocznego remontu), pieca konwekcyjno-parowego. wymianę zużytych rur żeliwnych, poziomów kanalizacyjnych, podposadzkowych w pomieszczeniach zaplecza kuchennego w kondygnacji piwnicznej- od pionów do studzienek rewizyjnych (na zewnątrz budynku). wymianę wyeksploatowanych i uszkodzonych zlewów żeliwnych na nierdzewne w pomieszczeniach zaplecza (wg zestawienia sprzętowego). rozbiórka żelbetowych basenów - wyeksploatowanych i uszkodzonych (w byłych pomieszczeniach obróbki jaj i obróbki warzyw) - w jednym wypadku wymieniony na przestawny basen nierdzewny. płytkowanie ścian do wys. 2,0 m w pomieszczeniach, w których niezbędna jest podwyższona higiena – obróbka warzyw, obróbka owoców i obróbka jaj. demontaż niepotrzebnej rozdzielni elektrycznej przy kuchni właściwej (na I piętrze), która obsługiwała stary, nieistniejący już system wentylacji mechanicznej. dostawa i montaż konwertera DC8 w celu wyrównania wydatku głównego ciągu wentylacyjnego w zależności od podłączanych, dodatkowych odbiorów powietrza. wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą do obieralni warzyw oraz drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą w zlewkowni i składziku odpadków. odtworzenie poziomej izolacji przeciwwilgociowej, podposadzkowej oraz podłoży betonowych po wymianie poziomów kanalizacyjnych wew. budynku. odtworzenie betonowego utwardzenia terenu na zewnątrz budynku po zasypaniu wykopów. wyposażenie gastronomiczne, sanitarne i meble kuchenne (wg załączonego zestawienia). 1.1.2.2. Szczegółowy zakres prac: 1. Branża budowlana: a. roboty rozbiórkowe i demontażowe: demontaż urządzeń, sprzętu i innego wyposażenia zaplecza kuchni, rozbiórki i przekucia w ścianach i ściankach, wykucia ościeżnic drzwiowych, skucie płytek ściennych i posadzki lastrykowej oraz wylewek i podłoży betonowych, załadunek, wywóz i utylizacja gruzu. b. roboty remontowo-budowlane zamurowania otworów przebić i ubytków w ścianach z cegły wraz z otynkowaniem, uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowej, podłoży betonowych i wylewek cementowych, obudowa pionów instalacyjnych płytami gk na stelażu, licowanie ścian płytkami z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, płytkowanie posadzki z przygotowaniem podłoża i jego zagruntowaniem, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, zmywalną ze zdrapaniem starej farby i przygotowaniem podłoża, dwukrotne malowanie olejnie lamperii z naprawą podłoża, zabudowa nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych z ościeżnicami, wykonanie robót towarzyszących. 2. Branża instalacyjna: a. instalacje wodno-kanalizacyjne: demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej oraz urządzeń i wyposażenia sanitarnego (piony, poziomy, podejścia itp. – w tym poziomy podposadzkowe wewnątrz budynku i na zewnątrz), częściowe rozkucie podłoży betonowych oraz rozbiórka częściowa izolacji przeciwwilgociowych i wykopy, montaż nowej instalacji wod,-kan. oraz osadzenie sprzętu i wyposażenia, a także izolacji rur, wykonanie prób szczelności, wykonanie robót towarzyszących. b. instalacja c.o.: wymiana grzejników, pionów, gałązek i zaworów grzejnikowych próba szczelności wykonanie robót towarzyszących c. instalacja wentylacji mechanicznej: montaż przewodów wentylacyjnych, nawiewnych i wywiewnych, anemostatów i przepustnic kanałowych oraz izolacja przewodów, montaż symulatora sygnałów dla wentylacji mechanicznej, montaż okapu kondensacyjnego, wykonanie robót towarzyszących. 3. Branża elektryczna: wymiana przewodów wraz z osprzętem (puszki, gniazda, łączniki), wymiana opraw oświetleniowych, likwidacja tablicy bezpiecznikowo-rozdzielczej, pomiary elektryczne: rezystencji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz średniego natężenia oświetlenia, wykonanie robót towarzyszących. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD” Andrzej Szydłowski, 43-309 Bielsko-Biała, ul. E. Zajączka 11, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Projekt budowlano-wykonawczy zawiera całość zadania inwestycyjnego. W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi: • remont magazynów i pomieszczeń obróbki jarzyn, owoców i jaj oraz zlewkowni, składu odpadków i komunikacji zlokalizowanych w piwnicy, • zakres robót opisany w pkt. 2.1.2.1, • dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych w zmywalni, wydawalni posiłków na parterze oraz pomieszczeniach zaplecza kuchennego w piwnicach. Zakres robót NIE OBJĘTY niniejszym postępowaniem: • roboty budowlane polegające na przebudowie kuchni właściwej zlokalizowanej na piętrze, zmywalni i wydawalni posiłków również na poziomie piętra, zmywalni i wydawalni posiłków na parterze, • wyposażenie technologiczne zmywalni i wydawalni posiłków na I piętrze i w kuchni właściwej, • dwie windy towarowe, obsługujące pomieszczenia kuchenne na wszystkich, trzech kondygnacjach.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie