Adres: 40-514 Katowice, ul. Ceglana
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 3581460, 3581200, 3581332 , fax. 32 2518437, 32 35 8 432
Data zamieszczenia: 2020-09-23
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Ceglana 35 40-514 Katowice , woj. śląskie tel. 32 3581460, 3581200, 3581332 , fax. 32 2518437, 32 35 8 432 REGON: 00132576700000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.katowice.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Zamówienie składa się z 5 części , z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część nr 1 Najem drukarek laserowych 149 drukarek laserowych na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020 - wymagane parametry określono w załączniku nr 4.1 SIWZ Część nr 2 Najem urządzenia wielofunkcyjnego A4 kolor 1 urządzenie wielofunkcyjne ( kserokopiarka ) A4 kolor ,na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020r.- wymagane parametry określono w załączniku nr 4.2 SIWZ Część nr 3 Najem urządzeń wielofunkcyjnych 17 urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) A4 na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020 - wymagane parametry określono w załączniku nr 4.3 SIWZ Część nr 4 Najem urządzeń wielofunkcyjnego A3 kolor 10 urządzeń wielofunkcyjne ( kserokopiarka ) A3 kolor ,na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020r.- wymagane parametry określono w załączniku nr 4.4 SIWZ Część nr 5 Najem urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor 1 urządzenie wielofunkcyjne ( kserokopiarka ) A3 kolor ,na okres 24 miesięcy, najem urządzeń od dnia 06.11.2020r.- wymagane parametry określono w załączniku nr 4.5 SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej , własnoręcznym podpisem. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: