Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Przetarg nieograniczony
09331200-0
Tak
Nie
Nie
2019-08-05
0
Tak
Wita Stwosza
Katowice
40-042
Śląskie

Instalacja paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach ogłasza przetarg

Adres: 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. 326 215 000 , fax. 326 215 115

Data zamieszczenia: 2019-08-05

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach ul. Wita Stwosza 36 40-042 Katowice , woj. śląskie tel. 326 215 000 , fax. 326 215 115 REGON: 17357400000000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.kwpsp.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. śląskiego w następujących lokalizacjach stanowiącymi części zadania: Część A - KP PSP Będzin, ul. Modrzejowskiej 74 - Wykonanie dachowej i naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 124 szt. paneli, - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 39,68 kWp lecz nie większej niż 40,30 kWp (w tym: naziemna o mocy min. 28,16 kWp – max.28.60 kWp, dachowa o mocy min. 11,52 kWp – max. 11,70 kWp) (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki itp.), - Wykonanie instalacji odgromowej dla konstrukcji naziemnej oraz instalacji odgromowej dla konstrukcji dachowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku, - Montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego. Część B - KM PSP Jaworzno, ul. Krakowska 22 - Wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 124 szt. paneli, - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 39,68 kWp lecz nie większej niż 40,30 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki itp.), - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku, - Montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego. Część C - KP PSP Zawiercie, ul. Leśna 12 - Wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 94 szt. paneli, - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30,08 kWp – max. 30,55 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwerter, falowniki itp.), - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku. - Montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną, dwie lub wszystkie części.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części A - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy PLN). - dla części B - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy PLN) - dla części C - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące PLN) osobno dla każdej części zadania przy złożeniu oferty na więcej niż jedną część. Wadium należy wnieść nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Katowice 38 1010 1212 0050 1813 9120 0000 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w biurze podawczym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2.10.Dokument gwarancyjny wg Załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ (dotyczy poszczególnych części zadania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie