Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
Data zamieszczenia: 2020-04-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ul. Leopolda 31 40-189 Katowice , woj. śląskie tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701 REGON: 12531630000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu sprzętu i oprogramowania do przeprowadzania badań Side Channel - nr postępowania FH/ 01/ 04/ 20
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu sprzętu i oprogramowania do przeprowadzania badań Side Channel. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, dopuszczony do obrotu, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać wymagania określone przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. 2. Okres gwarancji: zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru „bez uwag”. 3. Liczba stanowisk: 1 4. Licencja na korzystanie z oprogramowania nieograniczona czasowo. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w trybie „on-line” w zakresie obsługi oferowanego sprzętu i oprogramowania oraz do świadczenia usług wsparcia przez okres co najmniej 1 roku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca oprócz oświadczenia dot. podstaw wykluczenia (Załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z Ofertą (wypełnionym Formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ) składa: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia (wraz z danymi pozwalającymi na identyfikację oferowanego sprzętu i oprogramowania), który stanowi integralną część oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z Postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp, którego wzór zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: