Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
Data zamieszczenia: 2018-03-19
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40007 Katowice , woj. śląskie tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych, zwanych dalej artykułami, wraz z montażem w obiektach Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie oraz Cieszynie. Dostarczone artykuły winny być fabrycznie nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych oraz winny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia następujących czynności: a) wykonanie koniecznych pomiarów w miejscu montażu żaluzji lub rolet, b) określenie wyboru materiału oraz kolorystyki zgodnie z ofertą, c) dokonanie wyceny zamówienia, d) dostarczenie i zamontowanie żaluzji lub rolet w miejscu wykonania pomiaru w terminie do 12 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wymagany termin realizacji zamówienia: do 12 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy przez okres 24 miesięcy albo do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia , (która stanowi wartość umowy) – w zależności od tego, która z tych sytuacji nastąpi wcześniej. Termin realizacji (poszczególnych zamówień) stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 4) Miejsce realizacji zamówienia: obiekty Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowane w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie oraz Cieszynie 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące 6) Wymagany czas naprawy gwarancyjnej: -najpóźniej w ciągu 5 godzin od zgłoszenia wady - dotyczy rolet zewnętrznych antywłamaniowych, -najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia wady - dotyczy pozostałych artykułów. Czas naprawy gwarancyjnej pozostałych artykułów (z wyjątkiem rolet zewnętrznych antywłamaniowych) stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny czasu naprawy, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515400-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie