Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
Data zamieszczenia: 2019-11-21
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ul. Leopolda 31 40-189 Katowice , woj. śląskie tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701 REGON: 12531630000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium oceny bezpieczeństwa - numer postępowania: CUW-CUE/ 01/ 11/ 19
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium oceny bezpieczeństwa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Krajowy schemat oceny i certyfikacji bezpieczeństwa oraz prywatności produktów i systemów IT zgodny z Common Criteria” (KSO3C). Opis i rodzaj wyposażenia oraz ilości zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z części w Załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiający wymaga co najmniej minimalnej gwarancji określonej jako kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48980000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wypełnione i podpisane następujące dokumenty: FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 5 do SIWZ, FORMULARZ CENOWY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik nr 3 do SIWZ dla każdej z oferowanych części, karty katalogowe lub swoją specyfikację techniczną dla każdego oferowanego przedmiotu zamówienia OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA - Załącznik nr 4 do SIWZ, OŚWIADCZENIE DOT. VAT - - Załącznik nr 6 do SIWZ, PEŁNOMOCNICTWA OPISANE W SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr CUW-CUE/01/11/19) Informacji o złożonych ofertach, PRZEKAŻE Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - OŚWIADCZENIE dot. GRUPY KAPITAŁOWEJ - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: