GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę mebli i wyposażenia, - wyładunek i wniesienie mebli i wyposażenia, - montaż mebli i wyposażenia. Miejsce dostawy: Oddział GDDKiA w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice
Przetarg nieograniczony
39130000-2
Nie
Nie
Nie
2019-08-23
0
Tak
Myśliwska
Katowice
40-017
Śląskie

Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli oraz krzeseł biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg

Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska

Województwo: śląskie

Telefon/fax: tel. +48322586281 , fax. +48322598710

Data zamieszczenia: 2019-08-23

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5 40-017 Katowice , woj. śląskie tel. +48322586281 , fax. +48322598710 REGON: 01751157500050

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli oraz krzeseł biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę mebli i wyposażenia, - wyładunek i wniesienie mebli i wyposażenia, - montaż mebli i wyposażenia. Miejsce dostawy: Oddział GDDKiA w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta wraz z Formularzem Asortymentowo-cenowym. Wzór w/w Formularzy został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 2.1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2.3) Oświadczenie wymagane postanowienia pkt 9.1. IDW. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1- 4 i pkt 8 ustawy Pzp. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 2.3) Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: