Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
Województwo: śląskie
Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
Data zamieszczenia: 2018-04-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Raciborska 37 40074 Katowice , woj. śląskie tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01 REGON: 27762086000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.katowice.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wdrożenie i aktualizacja oprogramowania prawniczego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, wdrożenie i aktualizacja oprogramowania prawniczego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach – licencja na okres 24 miesięcy. Wykonawca winien umożliwić nieograniczonej liczbie użytkowników Zamawiającego dostęp online do codziennie aktualizowanej i ujednoliconej bazy aktów prawnych. Wykonawca winien umożliwić nieograniczonej liczbie użytkowników Zamawiającego dostęp online do codziennie aktualizowanej i ujednoliconej bazy aktów prawnych. 1. Wymagana funkcjonalność oprogramowania: • wersja online z dostępem 24h na dobę przez przeglądarkę internetową dla nieograniczonej ilości użytkowników Zamawiającego, • pełen zasób ujednoliconych aktów prawnych, bieżących i historycznych opublikowanych w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dziennikach Urzędowych UE, Dziennikach Urzędowych poszczególnych ministerstw oraz Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych; • zawierać orzecznictwo Sądów (SN, NSA, WSA, Wojewódzkich sądów administracyjnych, Sądów Apelacyjnych, Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Antymonopolowego, Arbitrów przy Urzędzie Zamówień Publicznych, KIO, Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) • dostęp do komentarzy, co najmniej w zakresie: - zamówień publicznych, - prawa pracy – Kadry i płace, - finansów publicznych, księgowości, podatków, - budownictwa i gospodarki nieruchomościami, - prawa o szkolnictwie wyższym, - prawa cywilnego, - postepowania cywilnego, - prawa handlowego i gospodarczego, - prawa administracyjnego, - postępowania administracyjnego. • Wyszukiwarka według: hasła, frazy, miejsca publikacji. 1.1 Akty prawne winny: • podlegać bieżącej (codziennej) aktualizacji i ujednolicaniu z zachowaniem wszystkich wersji czasowych oraz tekstów pierwotnych i aktów zmieniających, • zawierać przypisy informujące o zmianach oraz wyróżnienia artykułów zmienionych, • posiadać odesłania do aktów wykonawczych, orzecznictwa, wyjaśnień i komentarzy bezpośrednio z artykułów aktów prawnych, • metryka aktu winna zawierać informację o jego tytule, rodzaju, dacie wydania/publikacji/wejścia w życie, obowiązywaniu lub uchyleniu. 2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest zapewnić: • pomoc techniczną podczas użytkowania systemu w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00. • nieodpłatne usuwanie błędów programu (lub w programie) - serwis techniczny w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu. Usterki winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia. 3. Wdrożenie oprogramowania będzie polegało na uruchomieniu programu u Zamawiającego i zapewnieniu dostępu dla jego użytkowników oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi programu w formie prezentacji u Zamawiającego. 4. Wykonawca winien udzielić licencji na dostarczone oprogramowanie co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie